להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


דף הבית >> שאלות ותשובות

שאלות ותשובות - ניהול ועד בית ודירות להשכרה

איך מתחילים לעבוד אתכם?

פונים אלינו לקבלת הצעת מחיר, לאחר מכן בונים את מפרט השירותים הרצוי לכם, וחותמים על חוזה

כמה זה עולה?
התמחור תלוי במספר הדירות בבית ורשימת השירותים שתרצו לקבל.

האם נחסוך כסף בזכות העבודה עמכם?
יתכן שכן. ועדים ובעלי נכסים רבים אינם מודעים לתמחור עבודות ושירותים שונים ויכולים להיות מולכים שולל ע"י ספקים. לעתים אנו מצליחים להוריד במחיר שירותים אלו. אך עם זאת, אם אנו מחליפים דיירים/ בעלי דירות שנהלו את הבית/נכס בהתנדבות וללא קבלת שכר, הרי שההתקשרות עמנו תיצור הוצאה נוספת בבית, שלא היתה קודם.

מהם היתרונות שלכם?
• אנו מציעים חבילת שירותים מודולרית המותאמת לצרכים שונים, תחת קורת גג אחת
• אנו מחוייבים לשירות מצוין, עם הקפדה על הפרטים הקטנים והיחודיים לכל לקוח ותוך מתן יחס אישי
• אנו מבקרים לעתים תכופות בבית לצורך פיקוח על נותני השירותים ואיתור תקלות, לעתים לפני שהדיירים עצמם שמים לב אליהן.
• יש לנו נסיון עשיר והמלצות
• אנו משלבים בין פרקטיות לבין ערכים

איך יודעים שאתם רציניים?
קראו את המלצותינו לגבי איך לבחור חברת ניהול ואחזקת מבנים?

האם אפשר לקבל חוות דעת עליכם?
בודאי! תוכלו לקרוא חוות דעת של לקוחות, בנוסף צרו עמנו קשר ונוכל להפנותכם ללקוחות נוספים.

עשינו רוטציה בתפקיד הועד ועכשיו אף אחד לא רוצה לקחת את התפקיד על עצמו. מה עושים?
יתכן שאתם בשלב בו נכון עבורכם להתקשר עם חברת ניהול, אך יתכן שלא. קראו עוד.

האם הועד הקיים יכול להתנתק מתפקידו?
לא לגמרי. הועד יכול להשתחרר מכל תפקידיו האופרטיביים, אך חשוב שתהיה כתובת מולה אנו עובדים, מייעצים ומדווחים, וחשוב שתמיד יהיה פיקוח מטעמכם.

מה קורה עם חשבון הבנק?
חשבון הבנק נשאר תמיד באחריותכם ובניהולכם הבלעדי. הדיירים ממשיכים לשלם מיסי ועד באמצעות צ'קים לפקודת ועד הבית. טרם שתמסרו לנו את הצ'קים להפקדה בחשבונכם, תוכלו לודא שהצ'קים אינם סחירים. בסוף כל חודש נגיש לכם חשבון המפרט את הוצאותינו בבית בתוספת שכר הטרחה שלנו, תמורתו תרשמו צ'ק לפקודתנו.

איך נבטיח את כספנו?
תוכלו כלל לא לתת לנו אותו!. ראשית, אל תתנו זכות חתימה בחשבון הבנק לאיש! גם לא לנו. שנית, תוכלו להעביר אלינו צ'קים של דיירים רק לאחר שודאתם שאינם סחירים. אפשרות נוספת היא להחזיק את הצ'קים אצלכם ולהפקידם בעצמכם. תוכלו לבחור את הדרך הנכונה לכם בכל שלב של ההתקשרות עמנו. בנוסף, תוכלו לבדוק אותנו מול נותני שירותים שונים ולוודא שאנו מבצעים את התחייבויותינו ומשלמים למי שהתחייבנו לשלם.

מה קורה אם רוצים להפסיק את ההתקשרות עמכם?
בהתאם לחוזה ניתן לסיים בכל עת את ההתקשרות עמנו, בהודעה מוקדמת כתובה 30 יום מראש.

יש לנו מנקה מצויין, האם אנחנו חייבים לפטר אותו עם תחילת העבודה אתכם?
ודאי שלא. נשמח להכיר בעלי מקצוע טובים, להמשיך לעבוד איתם, ואף להציע להם עבודה בבניינים נוספים, אם ירצו. אך במידה ואינכם מרוצים מנותני השירותים הקיימים אצלכם, נוכל להציע חלופיים.

אנו רוצים לשפץ את הבית, האם גם זה כלול בשירותים שלכם?
לפי תפיסת עולמנו, אנו מלווים אתכם לאורך שנים, בכל מה שקורה בבית. אם תרצו לשפץ – שיפוץ מעטפת, שיפוץ פנים או שיפוצים קטנים של חלקים מסויימים בבית, נשמח לסייע!

חזרה לדף הבית
חזרה למאמר "איך לבחור חברת ניהול ואחזקת מבנים?"

 
Bookmark and Share Back  




האתר נבנה ע"י תמר ענבר שחם - יצירת תוכן, ליווי וסדנאות 054-4260456