להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


דף הבית >> מי אנחנו

מי אנחנו

נעים להכיר!

אפרים ודנה גיל, אב ובתו, העוסקים בתחום ניהול ועד בית, אחזקת מיבנים וניהול נכסים מאז שנת 2005. אנו מלווים מגוון בניינים, בגדלים ובצרכים שונים, ומתאימים עצמנו לשינויים בצרכים אלו, עם השנים.

אפרים ודנה גיל - ניהול ועד בית, אחזקת מבנים

החזון שלנו:

להשכין שלום-בית, תרבות דיור ערכית ומכבדת ויחסי שכנות טובים בין דיירי בניינים משותפים – "טוב שכן קרוב מאח רחוק" (משלי כ"ז י'). אנשים החיים בהרמוניה זה עם זה, תוך מזעור של בעיות וסכסוך עם שכנים, מעלים את איכות חייהם!

לשמור על ערכי נכסים – ההשקעה הרבה בעת רכישת הנכס תשתלם אם ערך זה יישמר ואף יעלה. לצורך כך, יש לטפח גם את הרכוש המשותף. הזנחה עלולה להביא לירידה אפילו עד כדי 10% מערך הדירה!

לשמור על חזות פני העיר, לצמצם הפיכת אזורים לשכונות עוני – בתים מוזנחים הם תולדה של חוסר נכונות או יכולת של דיירים לתחזק ולשפץ. מי שיכול, עובר למקום מטופח, ועם ירידת ערך הבית נכנסים אליו דיירים חלשים נוספים. הביקושים בשכונות המטופחות גדלים, ערכן עולה ולעתים נעשית שם בניה נוספת, בעוד שהאזור הישן הולך ונזנח. ניתן לצמצם תהליכים אלו על ידי תחזוקה וטיפוח, ומניעת הידרדרות ערך הבתים.

לעודד חסכון במשאבים (חשמל, מים, סולר, גז), צרכנות ירוקה וצמצום נזק סביבתי – אחזקה שוטפת של ציוד המשתמש באנרגיה ירוקה (כמו: קולטי שמש לעומת דודי חשמל), פיקוח על צריכת משאבים (למשל: התקנת מחשב גינה המבקר את כמות ההשקיה), החלפת מכשור ישן ולא אקולוגי (למשל: מעבר למשאבות חום במקום מערכת הסקה מרכזית בסולר), עידוד מחזור (ע"י הצבת פחי מחזור והקפדה על ריקון שלהם ע"י הרשות המקומית) ועוד.

לספק פרנסה לבעלי מקצוע מעולים, ולמנוע ניצול ועדי בתים שאינם בקיאים בתחומי ניהול הבית – רבים הועדים הנופלים טרף קל לבעלי מקצוע המנצלים את תמימותם וחוסר היכרותם עם תחומים כמו: מחירי שירותים ומוצרים, מאפיינים טכניים של מכשירים בבית וכיוב'.

לשלב ככל הניתן, עובדים מבוגרים ומוגבלים במעגל העבודה – גיל ומוגבלות כלשהי אינם פוסלים אדם מלהחזיק בניסיון וידע משמעותיים עבורנו.

נשמח להכירכם!
מוזמנים ליצור איתנו קשר
 
Bookmark and Share Back  




האתר נבנה ע"י תמר ענבר שחם - יצירת תוכן, ליווי וסדנאות 054-4260456